17. 9. 2014

Okada Masaki ve svatebních šatech

Nedávno byly odhaleny informace týkající se nového filmu Okady Masakiho Omoi no koši, který má premiéru 22. října. Objevily se také fotografie, které Okadu zobrazují ve svatebních šatech, dokonce jak sdílí manželský polibek s hereckým kolegou nebo tančí u tyče a společnost Toei vydala novou ukázku.

Režisér filmu Hirakawa Júičiró se v minulosti podílel na Cunagu, Kagehinata ni saku nebo ROOKIES. Film je natočen podle románu Okamota Takaji Kanodžo tono džózu na wakarekata, který se podílel i na scénáři. Začalo se natáčet v prosinci minulého roku a poslední klapka padla v lednu 2014.

Okada Masaki hraje Gadžiróa, sebestředného muže, který myslí jen na ženy a peníze. Jednoho dne ho srazí auto, ale naštěstí přežije bez trvalých následků, tedy… Gadžiró se snaží najít toho, kdo ho srazil, ale zjišťuje, že řidič i jeho spolujezdci, tři tanečnice u tyče, tuhle srážku nepřežili. Jenomže tihle čtyři lidé jen tak nezmizí, stanou se z nich duchové, které vidí jen Gadžiró. Ti ho požádají, aby jim vyplnil jejich poslední přání, než navěky z toho světa odejdou. Pokud jim přání vyplní, dostane hromadu peněz. Gadžiró se tedy ve jménu peněz rozhodne jim pomoci.

Okada Masaki se vyjadřoval ke scéně, kde se musel políbit s mužem: „Bylo to strašný, ale hebký…“

Když se Okada viděl poprvé ve svatebních šatech, komentoval to: „Cítil jsem se hodně zvláštně, zmateně. Bylo to divný, ale říkal jsem si, že pokud režisér tvrdí, že je to vtipné, tak to za to stojí. Rozhodl jsem se, že budu prostě stejně roztomilý jako Kinami,“ poté pokračoval. „Ale bylo to tak nepohodlné! Kolem pasu to bylo tak úzké a upnuté, tak jsem se ptal, proč něco takového ženy nosí, proč se tak mučí. Bylo mi odpověděno, že ve jménu krásy je každá žena něco schopna snést, tak jsem si říkal, že ženy to mají opravdu těžké.“

Další účinkující: Hirosue Rjóko, Kinami Haruka, Macui Airi, Kaga Takeši a další.


Zdroj: arama, asianmediawiki, YT

Žádné komentáře:

Okomentovat