30. 9. 2016

Proč tu nejsou novinky za září?

Pokud někdo čeká na novinky, čeká marně, protože se mi absolutně nechtějí sepisovat. Jsem utahaná nejen z práce, ale celkově i z toho všeho, co se děje. Zničehonic jsme se totiž s kamarády domluvili, že pojedeme do Japonska. Je sice pravda, že pojedeme až v březnu, ale i tak už začínáme řešit spoustu věcí. Takže trávím spíš čas na internetu vyhledáváním informací a řešením různých možností s dalšími pěti lidmi. Což v praxi znamená, že se tu teď možná budou víc objevovat věci týkající se Japonska – ve smyslu zajímavých míst nebo jazyka. Takže pokud by někoho zajímaly novinky ze světa šoubyznysu, ať mi napíše sem do komentářů a já je rychle, ty nejzajímavější, vychrlím. Ale jsem líná přemýšlet nad článkem. Pardón! Také se v neděli chystám na Akimatsuri, takže pokud jste v Praze, neváhejte také dorazit, je to poměrně zajímavá akce.

Žádné komentáře:

Okomentovat