9. 10. 2016

TOP 10 – Anime starší jak deset let

V poslední době se trochu vracím k anime a spíš, než že bych koukala na to, co vychází, tak se vracím ke „starým klasikám“. Což v mém případě znamená, že se vracím k těm anime, která jsou starší a okouzlila mě na začátku doby, kdy jsem na anime začala koukat. V tomto seznamu budě většina zmíněných děl devadesátková, ale alibisticky jsem článek nazvala „starší jak deset let“, abych do něj mohla šoupnout i ta anime, která jsou o něco starší, ale zase ne o tolik. Takže co je pro mne TOP 10 anime starších jak deset let, ale mladších jak já?

  1. Trigun - rok 1998
  2. Ima, soko ni iru boku - rok 1999
  3. Samurai Champloo - rok 2004
  4. Paradise Kiss - rok 2005
  5. Monster - rok 2004
  6. Kareši kandožo no džidžó - rok 1998
  7. Wolf's Rain - rok 2003
  8. Great Teacher Onizuka - rok 1999
  9. Berserk - rok 1998
  10. Kovboj Bebop - rok 1998

 Upřímně spoustu z těchto anime jsem viděla jen jednou a to už před delší dobrou (čtyři roky a více). Proto si netroufnu odhadnout, jak bych na ně koukala dnes a zda by se mi tolik líbily jako tenkrát. Ale pořád, když si na ně vzpomenu, mám z nich dobrý pocit, že jsem koukala na něco opravdu dobrého a bavila se. Tenhle článek nemá posloužit jako dogma toho nejlepšího, ale spíš jako možnost jak se podělit o to, co nás bavilo, na čem jsem začínali a považovali za klenoty. Případně je dodnes za ně považujeme. A jak je to u vás? Podobně nebo máte v rukávě jiná anime?

Žádné komentáře:

Okomentovat