26. 4. 2018

Jarní seriálová sezóna 2018 – na co se těšit?

Ačkoliv jarní sezóna už začala, tak určitě není na škodu si říct, co je v ní zajímavého. Vybrala jsem deset seriálů, které mě zaujaly nejvíce a u kterých mám pocit, že by mělo smysl se na ně podívat ať už z toho nebo tamtoho důvodu. Žebříček je sepsaný podle toho, jak moc se na dané dílo těším. Odrážka u každého dílu popisuje, proč to chci vidět. A na jaké seriály se těšíte vy?

1) Signal
  • Předloha byla zajímavá, takže jsem zákonitě zvědavá, jak se s tím poperou Japonci. Navíc v hlavní roli je Sakaguči Kentaró, který mě zaujal, a stále se nemohu rozhodnout, zda je dobrý herec či nikoliv. Podle mě stále ještě hledá svůj styl, takže otázkou je, zda ho najde tady? Kromě něj byly role starší policistů obsazeny zkušenými herci, takže se nebojím, že by to byla katastrofa. Po prvních dvou dílech jsem nadšená z OST a pořád to ve mně budí naději, že to bude dobrý seriál. Tohle byla pro mě prostě priorita číslo jedna v současné sezóně.

  • Sherlocka zná každý a když jsem se dozvěděla, že i Japonci si ho berou do parády, mění mu pohlaví (totéž i Watsonovi), dávají tomu osm dílů, tak si říkám, že to určitě stojí za zhlédnutí. Navíc Sherlock zde dostal tvář krásné Takeuči Júko a Watsona hraje Kandžija Šihori, tak si myslím, že už jen kvůli nim to bude fajn podívaná. Ale ze všeho nejvíc mě samozřejmě zajímá, jak si tam daleko na východě poradí s anglickou klasikou.

  • Pokračování Hana jori dango, seriálu, co mě uvrtal vedle Hana Kimi do hraných japonských děl? To už v podstatě jen z nostalgie má smysl zhlédnout. Člověk taky dostane šanci se podívat na nové tvářičky japonského šoubyznysového nebe; budou mít stejný osud jako ti před nimi? Hezké mimochodem je i to, že režisér je stejný jako u předchozích seriálů, takže by to mohlo mít stejného ducha. Tady vítězí nostalgie!

  • Zajímavé obsazení, ale co mě láká o trochu víc, je prostředí hotelu. Z nějakého důvodu mám takové počiny spojené s příjemnými a drobnými příběhy hostů, a tak doufám, že něco obdobného bude i tento seriál. Zaměstnanci hotelu, co se starají o své hosty, prožívají s nimi jejich pobyty, zatímco si žijí ještě vlastní životy. Pokud je něco takového dobře zvládnuté, vrním u toho blahem.

  • V tomhle případě mě zase ani tak moc nezaujalo prostředí, ani příběh mě zase tolik nezaujal (podle popisku, ale seriály z pracovního prostředí Japonci většinou zvládají velmi dobře), jediné, co mě zajímá, je, jak se vlastně Jošitace Juriko daří. Jako herečce. Navíc další obsazení ve mně probouzí naději, že se konečně třeba podívám, jaká že herečka je vlastně starší sestra Hirose Suzu Alice. Vypadá to na nezajímavé dílko, ale mívám zkušenost, že z takových se nakonec vyklube něco dobrého.

  • A je tu další seriál, který je založený na západní klasice, tentokrát se jedná o příběh plný pomsty napsaný ve Francii za Druhého císařství. V hlavní roli zhrzeného hraběte je Fudžioka Dean. A v mém případě další herec, o kterém jsem si ještě nestihla udělat názor na jeho herecké umění – umí, neumí? Možná to tahle postava ukáže, přece jenom je nabitá mnoha emocemi. Po dlouhé seriál o pomstě, co bych ráda zkoukla.

  • První série se mi poměrně líbila – rozklíčovat na základě komiksu nějaký případ je prostě zajímavé. Byl to komorní seriál a v jednu chvíli jsem dokonce přemýšlela, že bych ho i přeložila. Kdybych se nudila, tak vím, po čem sáhnout. Vzhledem k tomu, že jsem s první sérií byla poměrně spokojená, tak se nabízí otázka, zda je nějaký důvod, proč bych se nepodívala na druhou? Není! Stanice WOWOW prostě mívá dobré seriály. Macušita Nao sice není kdovíjaká herečka, ale Furata Arata to umí.

  • Nějak mi ty asadory nejdou z hlavy, takže Hanbun, aoi mě zákonitě zaujalo. Navíc v hlavní roli je nadaná Nagano Mei, která dokáže být opravdu roztomilá. Jejím mužským protějškem je Sató Takeru a o něm jsem dlouho neslyšela, takže si ho připomenout ve formátu, jakým asadory jsou, není vůbec špatný nápad. Vypadá to na pohodová rána.

  • Další počin stanice WOWOW. Kromě zajímavého a kvalitního obsazení (Cumabuki, Takeuči, Jošino, Hirofumi, Ikeuči, Hasegawa a další) je i námět něco, co dokáže rozhodně zaujmout. Přece jenom když je vaše kamarádka z dětství odsouzena k trestu smrti a vy věříte, že to neudělala, dokáže to vyvolat konflikt a rozproudit děj.

10) Kioku
  • Seznam začíná remakem korejského seriálu a hezky jím i končí, abychom to měli dobře uzavřené. Alzheimer je zákeřná nemoc a tady jí trpí právník. Korejskou předlohu jsem neviděla, ale ohlasy na ni byly dobré. Určitě by mě zajímalo pro porovnání, jak se s něčím takovým vypořádají jak Korejci, tak Japonci. Bude to stejné? Bude něco více dojemné? Více dramatické? Co myslíte?

2 komentáře:

  1. Teď koukám... Jak jsem mohla zapomenout na Black Pean (https://www.csfd.cz/film/593966-black-pean/komentare/)?! Slušné obsazení a lékařské prostředí, to já přeci taky ráda! :-D Vidím to tak na bod 5,5...

    OdpovědětVymazat
  2. Ja dám šancu Innocent days a Kioku :D uvidím aké to bude.

    OdpovědětVymazat